Söndag

I mitt huvud är det söndagstempo men dagen i sig har varit ganska aktiv. Tina var här på lunch och häng fram till eftermiddagen, sedan kom Mardi och vi planerade lite inför de kommande veckorna. Det blir en helg i Johannesburg hos hennes gudföräldrar om ett par veckor, sedan lutar det fortfarande åt Namibia sista veckan innan vi far hem. Jag provpackade precis min väska och det verkar som att jag klarar mig med ett incheckat bagage även på hemvägen, vilket känns sjukt skickligt om jag får säga det själv. Måste i värsta fall resa i stövletter men man kan ju lura ner ett par ballerinaskor i handbagaget och byta när man kommer på planet... hehe.

Ja, tänka sig att man redan går i de tankarna? Tiden rusar. Det har i alla fall varit en skön dag men jag är väldigt trött och har dessutom inga foton att bjuda på så roligare än såhär blev det inte idag. Jag antar att ni får skylla er själva, eftersom att besökarantalet är så lågt på helgerna, mwaha:)

Imorgon blir det upp 06 och den här veckan blir busy med sluttentaplugg, administrativt tjaffs med Linneuniversitetet och aktiviteter med vännerna så det är sovdags snart.

Hörs laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback