Saturday with Thlap



Idag så var det lunch på Primi Piatti tillsammans med Thlap som gällde. Väldigt härlig person som vi precis har lärt känna; var även på rugbymatch en sväng med honom igår. Det är rätt trist när man lär känna människor så tätt inpå att man ska åka hem, men samtidigt så förgyller han tiden som är kvar så det är bara att njuta av tiden som är kvar. 

Dagarna går så jäkla fort, känns som att jag vaknde nyss och nu går solen ner. Har handlat saker idag som jag ska ta med hem eftersom att de kostar mycket mer i Sverige, så nu är det bara packning som måste redas ut... Imorgon är det en månad kvar här.

Ikväll kommer Tina eventuellt med en vän, så det blir väl X factor och ladies för hela slanten. Jag ska börja mitt sluttenteplug 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback