Nedräkning

Sitter och filar på min Antropologi. På sätt och vis är jag stolt över att jag kommer att bli klar trots begränsad tid, å andra sidan är jag missnöjd med att jag vaknade sent idag på grund utav för lite sömn dagarna innan och därför sitter jag uppe nu och skriver. Om sex timmar har jag prov i politik - sedan har jag bara en timme till inlämningen i antropologi, och därefter en timme till inlämningen i sociologi. Alltså bör jag se till att vara klar när jag går till sängs ikväll. 

Det sköna är ju att efter 12 under måndagen så är jag klar. Så alltså, om tio timmar så har jag inga mer uppsatser på hela min tid här. Detta får bli min motivation. Önska mig lycka till, jag är så otroligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback