Lite menlös update


Alltså, ni måste hålla med mig om att jag ser ut som en annan, lite galen person, med glasögon? Mina ögon ser så små ut, skulle lätt kunna tänka mig att spela en ondskefull skurk i ett drama på SVT med glasögonen på.

OKEJ, jag är i alla fall sjuk, har ont i ögonen och huvudet och pga att det är minst 25 grader ute idag och jag tog på mig jeggings och skjorta så är jag också behagligt lökig. Det är näst sista helgen i Potch och jag kommer nog studera mer än någonting annat. Ack och ve.

Jag har funderat lite på vad som har hunnits med här i Sydafrika och det enda jag ångrar är nog att vi aldrig hyrde en bild för en vecka eller så när vi hade det lugnt i skolan och bara körde runt till närliggande städer och såg oss omkring. Potch i sig känner jag mig ju rätt färdig med, men det finns nog en hel del inom några mil som man kan hitta på. Bara att se hur andra småstäder ser ut. Men, det blir i alla fall Johannesburg och Soweto nästa helg.

Det har var ju intressant.
Aja, tyck synd om mig för att jag är sjuk och ha en ljuvlig helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback