It's a very nice wednesay



Jag ser lite sammanbiten ut på fotot men så var inte fallet. Jag har haft en väldigt skön dag, det har varit praktikintervju på förmiddagen (får svar senast måndag) och därefter ett par lättsamma lektionen, varav den i Sydafrikansk historia faktiskt var den sista för hela terminen. Även om jag inte har gjort särskilt bra ifrån mig i den kursen så har det var jätteintressant verkligen! 

Jag provade sedan Zumba för första gången. De som känner mig vet att jag kan ändra humör rätt fort och jag gick ifrån att älska denna träningsform till att hata den på ca 45 minuter. Det var helt enkelt för snabba rörelser och jag kände mig som ett fån med mina stela viftanden så jag gick faktiskt ut och lyfte lite skrot istället, så att säga. Men det var skönt som fanken.

Det är lite underligt här hemma nu då det har uppstått en ganska konstig situation med hyresvärdarna. Blev på riktigt ilsket humör i förmiddags, man blir förvånad över hur fånigt vuxet folk kan bete sig. Eller nej, förvånad blir man kanske inte egentligen, mest förbannad. 

Nåja, Luften är kall och kripsig och det är dags att förbereda morgondagens redovisning i Antropologi. God onsdag! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback