It's a beautiful day

Ser lite "off" ut, det beror på att jag har stark sol i ögonen. 

Den här lördagen har faktiskt varit väldigt mysig. Mötte upp Meski för en frukost vid nio, sedan slog vi sällskap med hennes kille och promenerade hem hit. Det är riktigt varmt och fint och jag ska på Braai (grillfest) hos folk jag känner lite löst. I äkta Sydafrikansk anda så är de rätt sena och man vet liksom inte om de dyker upp om en minut eller en timma, vilket kanske gör att man inte riktigt får något vettigt gjort.. men att äta glass i solen är ju inte illa det heller! Behöver den här dagen känner jag, för det ska ske mirakel med studierna den kommande veckan.

Köpt nån slags rumpstek förresten. Är soklart skeptisk. Ha en trevlig lördag!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback