I made it

Ja, hörrni. Uppsatsen som jag skrev igår i Antropologin blev 36 sidor inklusive transkriberingarna. Sociologiuppsatsen blev också gjorde och imorse lyckades jag prestera riktigt fint på politikprovet.

Så nu sitter jag här och har haft mina sista inlämningarna i kurserna här i Sydafrika. De flesta kurser kommer att hålla väldigt låg takt den restrerade lektionstiden, och om två veckor så börjar examenveckorna. Nu ska jag ta ett par dagar att slappna av och låta hjärnan varva ner lite. Jag ska redovis mitt projekt i antropologin på torsdag, men det känns inte särskilt krävande att förbereda och blir nog mest skoj.

Dagen i all ära bjussar jag på en bild. Detta föreställer alltså en flingförpackning Ronja köpte igår. Trots en stor förpackning så är flingorna fyllda upp till knappa hälften. Snacka om kapitalistiskt lurendrejeri. Skandal. Ack och ve. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback