Haha När man fotar sig själv och ser ut som en DIVA utan att mena det..

 
Haha, vilken diva jag ser ut som på bilden. Verkligen alltså, det var inte meningen. Jag kunde inte se skärmen pga solen. 

Det var inte meningen, men det kanske är passade för idag känner jag mig riktigt on top! Än så länge i alla fall. Det verkar som att Universitetet där hemma i Sverige kan bekräfta min praktikplats som OK, har bara lite pappersifyllande att göra. Jag tänker ge er lite härlig info om vad det är jag ska syssla med så snart alles är bekräftat annars blir det lite pinsamt, så att säga.

Fick också tillbaks Antropologiarbetet som jag slet med i helgen och som verkligen kändes tungt, och jag fick distinction. Vilket är förbannat bra. Det är varmt, det är helg, saker och ting ordnar upp sig verkar det som och det är bara att njuta. Ska nu gå och hämta resultaten i mina andra tre slutuppgifter och vi får hoppas att glädjebeskeden håller i sig - oavsett kan jag ärligt säga att jag är väldigt stolt över mig själv.

Ikväll ska jag fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback