En höstdag i Potch

       Här ligger mitt gym, på ett torg väldigt nära skolan.

         Här kan man se att jag numer är röd i ansiktet istället för solbrun - läckert! Käkar lite pasta marinara på Fine things.
    
På promenad mot Konservatoriumet där musikeleverna hänger. Vi såg Joy spela fiol, mycket begåvad är hon. Det var andra musikstycken som framfördes också, bland annat en tjej som sjöng fantastisk opera. Jag kanske inte är mycket för musiken som spelades, men jäkla duktiga musiker ändå.

Framför konservatriumet.  Lite käck med min Take Away kaffe eftersom att min pressobryggare gick sönder i söndags. Förfärligt tragiskt, ska köpa en liten billig idag tänkte jag.

Idag har varit en riktigt fin dag. Trots att det är senhöst så går man i klänning och svettas, ibland är det för varmt för koftan men vindarna är kyliga så strumpbyxor är ett måste. Det har varit trevligt idag och ikväll ska vi hem till Mardi och laga mat och mysa, men det är ganska idiotiskt egentligen att inte prioritera studierna just en dag som denna så det får bli intensivt restan av veckan. Man måste ju ändå passa på när man väl har möjlighet att umgås med vännerna här nere. Mitt största bekymmer idag är nog att jag inte vet om jag tycker om min nya klänning eller inte så att... ja, mig är det väl knappast synd om.

Hoppas er tisdag är bra där hemma i sommarvärmen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback