Botmedel mot tjurighet

 
FRIEEEENDS

Snackade just med Bullis i telefon. Blir solklart peppad inför sommaren och att komma hem. Eftersom att jag var negativ tidigare idag så bröt jag detta genom att gå ut i solen, träna, dricka en gigantisk smoothie samt ringa Julia. Det var faktiskt väldigt effektivt. Jag har underbara vänner. Måste försöka få mitt huvud att komma in i studie-tankar igen nu bara, ett sista krafttag innan hemresan. 

Ska spendera kvällen med att lära mig om det politiska system i Iran och dricka slaskiga cappuccinos, min pressomaskin gick sönder igår, tragiskt nog, så nu blir det bara portionskaffe. Hemskt nyttigt har jag hört...

Känner att jag borde skriva något tänkvärt om EU-valet men jag har nog ingenting att komma med som inte redan har sagts på er newsfeed på facebook; det är i alla fall väldigt häftigt att se det enorma engagemang som mina vänner och bekanta och deras vänner visar för att visa solidaritet till de som drabbas under extremismens framfart. Heja heja. Personligen så är jag både nyfiken och skraj inför det nationella valet i höst. Tänk om SD växer ännu mer där också? Asch.


Kommentarer
Julia säger:

<3

2014-05-27 | 07:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback