Sickness


Då har man varit och besökt el doctore. Han var väldigt bra, tog mig på allvar och förstod att jag kände i kroppen att det här inte är någon vanlig svenne-influensa. Efter lite diskussioner så kunde han utesluta misstankar om malaria, han var även inne på hjärnhinneinflammation och menar på att om jag börjar spy eller får ondare i huvudet så måste jag åka tillbaks till sjukan. MEN, det han kunde konstantera är att någon elak bakterie har gjort intrång i kroppen min och jag har fått diverse mediciner, inklusive antibiotika vilket dom ju älskar här borta, för att råda bot på det. Jag har fått en fem dagars kur och jag hoppas sannerligen att jag blir bättre fort, jag har sluttentor som börjar imorgon och i nuläget är jag trött, gråtfärdig, har ont och vill bara sova och tycka synd om mig själv.

Thank you science för pillrena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback