Nämen, hoppsansa


Swakopmund. Bild från thenamibian.org

Namibiskt ökenlandskap. Bild från gosafari.net

Mitt i allt elände så kommer glädjande saker. Nu har vi bokat biljett tillbaks från Namibia den 24e, vilket alltså innebär att vi först kommer att åka dit den 19e som vi har pratat om ett tag nu (med bil genom Botswana!). Mardi bor i Swakopmund längst den Namibiska kusten och vi tänkte hänga lite där men också campa natten innan jag och Ronja flyger hem, tydligen är det något jättehäftigt ställe vi ska vara på. Nu är ju jag notoriskt rädd för giftiga djur, plus att det finns leoparder i landet om jag fattat rätt, MEN VAD GÖR VÄL DET:) 

Jag har drömt länge om att besöka Namibia och jag tror inte jag fattar att det kommer att bli av. Det är ju bara för fantastiskt? Herregud. Ja, vi åker om 16 dagar efter sista tentan. Här ska peppas!! 
(Min positiva attityd beror nog delvis på att medicinerna har börjat verka, har ingen överjävlig huvudvärk för första gången på en vecka!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback