Möndag

Käkade lite god frukost i Johannesburg innan vi åkte hem i förmiddags. Riktigt gott.

Sitter på bibblan nu och är helt hjärndöd efter helgen. Det har varit bra och nu satsas det på studier fullt ut resten utav veckan. Har inte ens internet hemma längre så nu blir det helhjärtade studier om kvällarna - rätt trist, men nödvändigt och framförallt slut till nästa torsdag. Nu är det bara att köra på. Med undantag för lite mysiga middagar och luncher med vännerna här borta, förstås. Ska man käka kan man ändå göra det tillsammans:)

Jag sitter egentligen bara i biblioteket för att utnyttja gratis wifi, jag är en prima snåljåp av tvugna skäl just nu och det är faktiskt ganska mysigt att vara på skolområdet nu den sista tiden. Kommer att sakna campus-feelingen här. Kommer inte sakna vägen hem dock, eftersom att jag har promenerat den måååånga gånger och ska göra det igen om några minuter. Jag är ännu inte frisk och har fått recept på en till antibiotikakur som tydligen ska behandla dessa specifika symptom bättre, jag får dock se om jag tar dem då jag känner mig bättre idag än igår. Kanskekanske tillfrisknar jag utan att behöva trycka i mig ännu fler piller. Let's hope so.

Bjussar på ett par bilder till; den bedårande hunden som bodde hos Mardis familjevänner, samt deras mysiga poolhörna. Och just det, de hade en hund till. Samt att Mardis hund följde med. Whiskey, som Mardis hund heter, ska faktiskt med på roadtripen till Namibia och har ett eget pass att visa upp när vi korsar gränsen till Botswana. Haha. Charmigt. 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback