"Jag ska svassa runt i min hemby som en jävla ikon"

Sabina Ddumba - hennes musik ska jag hålla utikik efter.
 

Håller på att dona lite här hemma i grottan Tvättar sista tvätten. Ska möta upp vännerna för en "sista lunch. Har sovit som en drottning inatt och ska nog kunna njuta av dessa sista stunder i den här lilla platta stadsdelen i landet långt bort. Måste bara klara provet imorgon. Känns helt osannolikt, men man har ju lyckats tidigare.

Citat i rubriken är för övrigt en genuin kommentar ifrån Ronja när vi diskuterade hur det skulle vara att komma hem. Jag måste säga att självförtroendet är beundransvärt:)

Åker hem om en vecka. EN VECKA. Nu är det så nära att jag inte behöver längta mer. Det är bara att låta dagarna komma, det går så fort så innan jag vet ordet av så åker jag till flygplatsen med pirr i magen.

Min analys av livet i övrigt är att ibland måste man bara inse att saker är vad de är, inte vad man vill att se ska vara.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback