Idag bär det av

 
Om exakt ett dygn har jag klivit av planet i Johannesburg och ber till god makt att min väska finns kvar. 

Just nu är jag ganska stressad, vilket idag resulterar i att jag är irriterad som fan på allting. Jag har packat i ordning och ägnade just en stund till att agressivt sparka på en byrlåda som hade fastnat i ett vidöppet läge. Det gjorde mig oresonligt förbannad att den där lådan valde att krångla just idag, bara timmar innan jag måste åka till flygplatsen med alla mina saker och mig själv.

Imorgon kommer jag att mötas utav härlig värme, nya vänner och möjligheten att gå runt barfota inomhus altenativt åtminstone ha på mig tofflor. Det, mina vänner, är nice i Januari. Men just nu ligger min fokus mest på hur otroligt ilsken jag är och jag måste hejda mig för att inte kasta sönder någonting - sunt? Kanske icke.

Ska överleva flygresan också- HAHA. Älskar att flyga. Speciellt med Ethiopian Airlines som har den goda smaken att erbjuda ingen underhållning alls, jag bokade med SAS för att undvika just detta flygbolag som är säkert men skittrist. Men så visade det sig att SAS arbetar tillsammans med Ethiopian, så tji fick jag verkligen för nu måste jag sitta i panik med ipoden och hoppas på att inte ångesten ska göra mig spyfärdig. Om ni inte är flygrädda så rekommenderar jag det varmt, man blir helt lamslagen och förbereder sig på att dö sedan håller man fast i den känslan oavbrutet i ca 7 timmar!!!! JIHO!!

Hörs i Afrika and so on.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback