en lista jag stal från Hanapee

 

Hanapee (favoritblogg) la ut en söndagslista igår. idag stjäl jag den, hör och häpna.

Tanke du oftast tänker:

"Varför fattar folk ingenting?"

Så ser ditt skrivbord ut just nu.
Härligt bild från toppen av Mt. Kinabalu:

 

Det ser du fram emot.
När jag är klar med den här tentan och förhoppningsvis klarar den så att jag kan njuta av dagarna innan avresa. Och att åka till Rwanda någon gång, vilket jag bestämde mig för igår. Hehe.

3 saker som bara måste hända innan du dör.
Jag måste ha ett jobb jag tycker om som fan, jag måste ha en nice familj och någon måste väl för fan kunna uppfinan ett miljövänligt bränsle till flygplan? /MVH miljöpolarn som vill vara utomlands mycket och inte har tid eller lust att åka tåg

Ord/mening du använder ofta.
"Men det blir nog bra.." <- tror inte på det alltid men försöker vara positiv.

Den mest använda appen i din mobil.
Har ingen smartphone, eat shit modern society!


Ett citat som passar dig.

Någoting om att livet är det som passerar medan man är upptagen med att planera det?

Då är du genuint glad.
dagar då jag och pöjkvännen har det sådär super, när jag är på en härlig ridtur, när jag är avslappnad och har något med mina vänner att se fram emot.

 

Något du stör dig på.
Hur imponerande tunnelseende många människor är. 

Sak du skäms en del över.
Att jag ofta är "all talk no action".

Sak du är stolt över.
mina goa värderingar, min sympati och mina vänner.

Då mådde du senast riktigt gott.

dagarna kring nyår när emil var i stöckholm.

 



Något du bör ta tag i.
Min sluttenta i den här kursen så att jag kan bli fri som en fågel. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback