Random observationer: Del ett

Nu presenterara jag ett nytt inslag här på bloggen som innebär ett foto med någonting som jag eller Ronja har noterat här i Sydafrika som vi tycker är lite smått, alternativt rejält, värt att observera och dela med sig utav.

Denna observation är från tidigare i veckan då vi var påväg hem från skolan en väldigt varm eftermiddag. På parkeringen utanför bokaffären så stod en pannkaksminibuss. Dom hade slitit ur sätena i bak och placerat ett stormkök där istället för att sälja pannkakor med kanel för 4 Rand. Jag skulle bara vilja ta en stund och reflektera över brandrisken i detta projekt.

Så. Jag köpte konstigt nog ingen pannkaka denna gång:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback