moodkiller

Uppenbarligen var det katastrofalt utav mig att posta ett inlägg om städredskap igår för läsarantalet är rätt så patetiskt idag. MEN jag måste erkänna att jag inte alltid kan leverera briljanta inlägg, eftersom att min hjärna är som en ökenblomma. HAH, nej, vad betyder det ens? Jag vill bara säga att jag önskar att jag var skitrolig, jämt.  

Idag på lunchen så beställde jag en patetiskt wrap med någon slags anti-ketchup (läs: ketchup som lyser klarrött och smakar som jag förställer mig att färgen man har i drinkarna på halloween smakar) samt lite minced meat vilket är på ett ungefär som köttfärssås. Damen bakom kassan var inte glad på livet. När jag bad om en smoothies också (man beställer wraps och smoothies från samma disk i studentcafét) så gav hon mig en min som signalerade "I mitt huvud har jag tagit samtliga matredskap och kastat häftigt mot ditt huvud", men hon gjorde en smoothie. Och räckte över den med en förlängning utav minen som signalerade "och nu har matredskapen penetrerat din pannlob på så vis att du är lobotoberad för resten utav ditt liv:)".

God lunch..

men trevligt hade vi med våran newfound friends Nomsa! Hon pluggar accounting på sitt femte år här och verkar sjukt peppad på att hitta på saker med oss - och vi med henne. Först på agendan kan komma att bli en grillfest i helgen, annars så ska vi kela med lejon inom en snar framtid och det känns ju jättenaturligt. Förstås.

Nu ska jag på middag, vet hut kära läsare.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback