En läcka hit, och en läcka dit...

Idag har det läckt i vårat kökstak igen. Regnet här är ganska rejält och taket är trots allt gjort utav någon slags gräs. Men det har också läckt i skobutiken. Skulle pröva sandaler och det började bokstavligen regna ner på mig. Sedan läckte det även i matbutiken. 

Sydafrikanska tak => Läckert. HAHA. Förlåt. Okej.

Det ska regna hela nästa vecka. Kul för Emil som nyanländ. Vi får hoppas att vädergöbbar och vädergummor har fel, det står "60% risk of raining" på varje dag vilket trots allt inte är någon garanti. Lyckan ler mot den som är entusiastisk.

Fick för övrig feedback från Therese att hon uppskattade mitt städinlägg. Då kan jag säga såhär till dig Therese, jag har köpt en mopp med avtagbar rengöringsduk för den ULTIMATA städupplevelsen and I couldn't be happier.

Det här inlägget är random eftersom att jag sitter uppe och studerar och kommer att göra det ett tag till, är jättetrött men också väldigt speedad så det är inga optimala förutsättningar för en harmonisk sömn. Sitter därför och studerar politik och historia med hysteriska internetavbrott där jag bläddrar febrilt mellan bloggar.

Här får ni en suddig bild på en person som tränar GÅNG. Extremt onödig bild för er eftersom att det ser ut som att hon joggar som vilken normal människa som helst (obs, du är inte onormal om du inte joggar). Men på grund utav den här usla bilden kompenserar jag nedan med en bild på ett illgrönt hus. Förlåt.


 
 

Kommentarer
Julia säger:

Haha det bara blinkar "Annika" om det har inlägget! Snabba byten mellan ämnen, men fortfarande väldigt härligt att läsa :) saknar dig!

2014-02-22 | 12:19:20
Tess säger:

Hahah åh, det är alltid den ultimata städningen som är den bästa! I kväll ska jag skrubba toaletten med stor entusiasm och skölja med duschslangen i din ära!

2014-02-24 | 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback