Vad i..?


Det där är inte snö, det är hagel. Men det dånade på rätt bra i grästaket där en stund..

Jag är inte helt inlåst idag, lunchade faktiskt med Mardi för en stund sedan. Annars är jag ganska mör efter en jobbig natt, Charlie började skälla och morra som en idiot vid 04-05 imorse och med tanke på att han är vakthund så blev jag "lite bekymrad". Blir alltid lite rädd att det ska bryta sig i någon här i mitt lilla tvårumshus, har inte direkt någonstans att fly ifall det skulle hända. Vet inte varför hundarna börjde skälla men vaken var jag en bra stund efterråt. 

Dagens status; Less på detta. Nu kommer det klet på kläderna när man använder tvättmaskinen. Jag orkar inte. Det finns tydligen en övre makt som inte vill att jag ska vara ren här borta.

Hejs.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback