Today, you were far away


Jag tog mig till gymmet. Slet som ett djur, kan man väl säga. Sedan kom jag hem och busade lite med hundarna. Charlie och Benji har blivit mina bästisar och jag inser ju att jag kommer att sakna dem jättemycket när jag åker hem. Det är något alldeles särskilt med att ha sällskap utav två hundar, speciellt när dom är såhär snälla och glada att se en. Benji har väl sina nackdelar (Dregglar) och Charlie också (står och stirrar ledsamt på en varje morgon) men dom är ju för goa.

Som ni ser nedan så är jag så extremt jäkla hälsosam, så när jag kom hem från gymmet laddade jag upp en smoothie med spenat, ingefära, två äpplen, två bananer, daddel samt blåbär. Jag vräker i mig utav livets goda frukter eftersom att de är billiga och goda här borta, men tyvärr aldrig ekologiska så jag lovar att bekämpningsmedlena sprudlar i mitt blodomlopp.

Ikväll är jag bjuden på fest, och det enda sättet jag kan ta mig dit är väl att gå. Blir nog en intressant upplevelse att först hitta dit, och sedan våga befinna mig där med ett hus fullt utav folk som jag inte känner. Det är Wouter, Belgaren jag hängde med i lördags, som bjuder till fest där han bor så jag måste ju tacka ja och se till att charma allihopa så att jag får världens saftigaste umgänge den sista tiden här.

Annars? Jag pendlar mellan glädje och vemodighet här borta. Ska bota detta med att äta ett ägg i solen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback