Statusuppdatering

Igår hängde jag med en ny vän, fick se ett korridorshostel för första gången, var ute på campuspuben och en irländsk pub och hade det faktiskt väldigt trevligt. Han som bor där berättade att dom inte ens får låsa in sig själva, och att dom har särskilda besökstider och varje kväll går kontrollanter och kikar så att ingen har sällskap. Jag skulle avlida av att bo på en sådan plats i flera år. 

Idag är jag faktiskt bakis, huvudet är helsegt. Så det blir lugnt idag med läsning och förhoppningsvis en liten prommis i solen, även om promenadstråken är urtråkiga så måtse jag passa på medan dagarna fortfarande är såhär varma och sköna. 

Sen får man inte glömma att SABC kanalerna på TV visar minst en usel film varje helg, och ikväll blir det My mom's new boyfriend med Meg Ryan och Antonio Banderas. Gud så spännande. 

Jaha, där fick i en insikti min vardag. Hejs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback