Lyckan har vänt!!

 


Jag vet inte om ni ser på bilden hur trött jag är? Jag har hasat omkring med ett bistert uttryck hela dagen då det verkligen inte har gått vägen för mig i ett par avseenden. Datorn krånglade och jag fick sitta i två hela timmar och stirra på skärmen medan den reparerade sig, vilket gjorde att min inlämning blev uppskjuten (skulle vara klar vid lunch och jag ska skriva ner den först nu). Sedan skulle jag på hjälplektion inför historiaprovet på onsdag och läraren dök inte upp. Och jag har varit trött, illamående och yr..

MEN! Hör och häpna: Jag fick just mail om att mid-term provet i Historia är INSTÄLLT! Det är nästan för lyckosamt för att jag ska tro det. Därtill hör att jag fick tillbaks mitt och Ronjas grupparbete i sociologi och vi fick ett riktigt jäkla bra resultat.

Jag må vara trött och sliten men nu slipper jag sitta med magsår framför historiaböckerna de kommande två dagarna och det känns helt, helt underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback