kärleken

Idag är en sån där dag så jag skulle vilja skriva ett inlägg om vilken klippa min käre karl är, och lägga ut nån härlig bild på oss tillsammans eller bara på honom där han ser bedårande ut MEN jag har inte särskilt mycket bilder på detta underverk eftersom att han inte tycker det är kul att fotograferas och alla bilder på oss två raderades i ett tragiskt dator-missförstånd.

Så, alltså, jag tänkte jag kan ju helt enkelt försöka återskapa honom i egen tolkning.
Detta är Emil:

...och han är mycket bra!

Kommentarer
Julia säger:

haha vad fint! likt är det också ;)

2013-01-09 | 14:52:48
elin säger:

mycket smickrande inlägg:D

2013-01-10 | 09:04:08
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback