listfan

 


Alltså, jag tänker svara på en lista för att det roar mig. Ni får köpa det helt enkelt.

1. Har du ett par rosa string?
Neeej. På tal om string - jag reflekterar ibland över att det är rätt ohygieniskt?

2. Vem var den senaste du pussade? 
Pöjkvännen.

3. Gillar du någon nu?
Väldigt många säkert. Alla som är snälla.

4.Vad gjorde du inatt?
Kollade färdigt på Prisoners, en film med Hugh Jackman och Jake Gyllenhaal. Crime/Drama/Thriller. Drack även lite cointreau med citonsprite - i sällskap.

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? 
Jaadå.

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Vet inte om det hade varit logiskt i denna period i livet?

7. Klackskor eller sneakers? 
Varken eller. Det ska vara sneakers med skön sula i så fall.

8. Kjol/klänning eller jeans?
Jeans, klänning är bäst på sommaren men jag hatar att ha strumpbyxor på vintern (svettiga fötter och kalla ben).

9. Äkta hårfärg?
Gud gav mig en ädel glans i hårremen som jag väljer att bevara.

10. Nuvarande hårfärg? 
ljusbruuun med guldglans.. ack.

11. Frisyr?
Lånt och spretat, dock försök till eleganta lockar.

12. Skostorlek?
Fyrtio...wait for it.. en! Bigfeet.

13. Civilstatus?
Jag har partner skulle man ju lätt kunan säga *förnöjsamt*

14. Har du någonsin vart kär?
Yiz.

15. Tror du på kärleken?
Ja det känns som att om man skiter i att tänka att den möjligtvis skulle kunna vara socialt konstuerad och att vi egentligen bara arbetar rent biologiskt på fysiska begär så JAAAAA. Jag skiter i förklaringar från alla perspektiv och håller mig till min egen erfarenhet.

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Hah! OM jag har. Det är lugnt, dock.

17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Shiez. Jag vet ej. Kanske inte så brutalt i alla fall.

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Om högstadiet räknas så ja, men alltså inte mina nuvarande vänner. Dom kan andas ut.

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Jag går ganska all in i mina relationer och det är läskigt.

20. One night stand eller förhållande?
One night stand som fenomen har jag inte ett dyft emot däremot så vill jag ju vara i förhållandet jag ju är i.

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Festar inte så mycket numer men en RIKTIGT bra fest vs en RIKTIGT bra kväll i kärlekens tecken är svårt att välja mellan, eftersom att en vild fest för mig om den är lyckas innebär massa vänner man tycker om tokmycket och som man kan prata minnen med långt in i framtiden om hur jävla kul man hade. Så, både och. För jag är väldigt kärlekskrank. 

22. Telefonkontakt eller face to face?
Fejs.

23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Näää. Inte på riktigt. Jag har alltid älskat livet av princip. Även när jag var en deprimerad liten tvångsdrabbad trettonåring som satt inlåst på mitt rum så visste jag att så länge livet blir bättre längre fram så är det bara att tåga på. 

24. Har du någonsin gått på bio ensam? 
Inte vad jag minns, men jag har varit på ett par konserter ensam och det känns ganska hardcore faktiskt..

25. Saknar du någon just nu?
Jag har en del ädelt folk som jag träffar mycket sällan.

26. Är du glad? 
Nä, jag är själva definitionen av ett gnällbälte just nu.

27. Gillar du någon just nu?
DUBBELFRÅGA?

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Neine för jag är inte något schweine...

29. Har du hund? 
Nejj.

30. Tror du på spöken? 
Kanske inte som vilsna själar som kommer för att skrämmas. 

31. Skulle du vilja väga mer?
Jag trivs mycket bra med min kropp men jag skulle kunna gå upp 10 kilo utan att det skulle göra särskilt mycket förutom att det är dyrt att köpa nya kläder. Så vad som helst under 10 kilo, fast kanske 5, hade varit ganska bra tror jag. Läkarna tycker jag har för lite underhudsfett under fötterna (true story) och DET vore kul att få lite fett under fossingarna så att det inte gör så ont att gå. Hahaaa.

32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Det vore väldigt roligt men, neh.

33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Inte om någon av mina vänner är i närheten. Jag har försökt, olidligt är det.

34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Jadå. Jag är en sådan person som ofta inte orkar åka iväg för att handla på systemet och därför går till fester utan alkohol med inställningen at vara nykter. Folk är ofta trevliga och bjussar dock så det blir inte alltid som planerat. Men kan? Appppsolutely. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback