frågor

Jag gör detta för att jag är uttråkad. 

1. När gick du upp i morse? - 09

2. Vem ringde du senast? – Jullen

3.. Vad köpte du senast? – Kycklingsallad med mango, apelsinjuice och och favoritblandning

4. Vad får dig att bli riktigt arg? – När jag är inte orkar anstränga mig för att hålla humöret uppe så blir jag arg när jag är stressad. Men annars är andra människor rätt bra på att säga saker för att provocera vilket gör mig arg.

5. Är du morgon- eller kvällsmänniska? – Solklar kvällsmänniska.

6. Senaste filmen du såg på bio? – Hm. Baksmällan 3?

9. Vad uppskattar du hos en vän? – Stöd. Försök till förståelse. 

7. Vad äter du helst? – Mango.

8. Är du driven som person? – Beror nog på vilka områden man talar om.

9. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? – Min pojkvän!

10. Är du materialist? – Antagligen, men jag har ett tak för hur mycket jag orkar med att ha. Jag är nog värst med kläder när det gäller att jag vill han nytt ofta; dock så har jag varken råd eller tålamod att faktiskt köpa särskilt mycket och det är ju tur för miljön.

11. Har du några djur? –  Tyvärr inte. Min gamle fågel bor hos syrran nu.

12. Är du blyg? – Nej. Dock tycker jag inte om att söka kontakt med främlingar på stan eller på uteställen, och jag blir nervös i stora sällskap där jag inte känner så många. Men jag är inte blyg när man väl talar med mig.

13. När flög du senast? – Från Addis till Stockholm nu i februari.

14. Har du något tatuering? - en liten vacker sak.

15. Har du varit med om en bilolycka? – Ja, som tur var blev ingen allvarligt skadad. Men det var en jäkla massa ambulanser inblandade. 

16. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? – Ja. Men det är sådant som ingen har någon nytta utav att veta.

17. Vilken är den roligaste träningsformen? - Ridning.

18. Bästa egenskapen hos en partner? – Att tillit och kärlek gör att denne alltid tror det bästa om en, och därför agerar med att kommunicera om det är någonting som känns fel. Det är så ofta missförstånd. 

19. Sämsta egenskapen hos en partner? – nonchalans. eller ja, det värsta hade varit att vara tillsammans med nån maktmissbrukaridiot som trycker ner en. Men det slipper ju jag':)

20. Vilka är dina största svagheter? – Envis.

21. Vilka är dina bästa egenskaper? – Jag menar alltid väl och försöker agera utefter det.

22. Vad shoppar du helst? – Ekologiska skönhetsprodukter..

23. Vilken är din favoritparfym? – Äger ingen parfym.

24. Går du på någon diet? – Nej. Men jag är medveten om vad jag äter och att det ska vara skonsamt mot mage och hjärta.

25. Nämn tre maträtter du äter ofta? – Vegetarisk lasagne, pasta med köttfärsås och bulgur med schnitzel.

26. Vad dricker du till vardags? – Vatten och juice.

27 Om du dricker alkohol, vad dricker du helst? – Just nu är jag inne på öl.

28. Lugn hemmakväll eller party all night long? – Lugna kvällar. Är jag på socialt humör så är lugna kvällar med en större grupp vänner gött.

29. Tycker du om att fika? – Alltså. Jaa om det är med folk jag redan känner.

30. Vilka tidningar brukar du läsa? –OmVärlden, Camino

31. Favoritprogram på TV? – Hehe.Dr Phil, Lyxfälla, allt med familjen Kardashian.

32. Hur skulle du beskriva ditt drömhem? – Inte så stort att det är jobbigt att hålla reda på eller vara själv i. Nyrenoverat badrum med schysst duschkabin, öppna ytor. Mysigt, höga fönster.. 

33. Pedant eller slarver? – Pedant deluxe.

34. Dricker du kaffe och i så fall vilken sort?- Sorten varierar men alltid ekologiskt och helst fairtrade. Mörkrostat, mjölk. Favoriten är med lite irish cream kaffe i blandningen.

35. Tråkigaste hushållssysslan? – Diska. Saknar diskmaskin.

36. Leva nu, längta eller minnas? I vanliga fall längtar jag mycket men jag försöker med nuet.

37. Något du aldrig skulle klä dig i? – Polotröja.

38. Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi? – Pratar med  vänner, sjunger, lyssnar på bra musik, tar en tupplur.

39. Drömresemål? – Bora bora. För tillfället. annars åker jag gääärna runt i USA eller Australien under en längre period.

40. Värsta resmålet? – Findlandsfärja lockar inte överdrivet mycket. 

41. Vad är det finaste du gjort för någon? – Vet inte. 

42. Vad tråkar ut dig? – Mitt liv just nu. Jag tråkar ut mig själv.

43. Beskriv en perfekt vardag för dig? – Vänner, pojkvän, ridning, soligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback