Bali-sjukan



Det här var alltså tre år sedan. Otroligt behagligt det ser ut. Ja, vilket det var också. 
Idag är jag inte på Bali och det märks. 

Jag kommer ihåg när jag var i färska tonåren och spendera väldigt mycket tid framför datorn. Då brukade jag gå in på tonystone.com och söka på alla världens länder och spara ner vackra bilder i mappar från vardera land. Jag hade olika naturfoton från de flesta länderna i världen och ibland kunde jag sitta och bara bläddra och bläddra utan att begripa mig på hur det kunde finnas så otroligt myket fint. En utav mina favoritmappat var "Indonesien". Jag hade sett bilder på ett alldeles särskilt tempel som jag ville besöka en vacker dag, och naturen verkade så enastående lummig och fin.

Då visste jag förstås inte att jag spontant skulle hamna på Bali. Och att jag en dag skulle passera templet från mina drömmar när jag satt i bilen för att åka någon annanstans. Givetvis visste jag inte heller att jag just detta dygn skulle vara brutalt sjuk och bokstavligen fick släpa mig fram för att orka gå. 

Men det väldigt fint ändå. Jag däckade i bilen efterråt istället. 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback