nari nari



Medan jag slängs totalt mellan olika sinnesstämningar och är sömnbrusten så är jag samtidigt ganska munter och funderar på om jag inte ska ta och erövra campus sommarfest ikväll. Det är festivalvecka, vilket mest märks eftersom att mängder med människor har på sig sådana där urfula studentoveraller med massa märken på. Aldrig varit så förjust i overaller. Fan vad jag är tråkig?

Världens absolut tristaste bloggare därtill. Vet inte vad jag ska svänga till med riktigt. Skulle vilja skriva något HELT JÄVLA GALEEET, men vafan.. Ni får lite arabisk musik istället. Samma sak.

Kommentarer
elin säger:

Jag röstar för att du skriver ett helt otippat inlägg om paketet du fick på posten...

2012-05-10 | 23:12:37
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback