en dagen-efter morgon



För närvarande så är min kära bullis (ovan till höger) på gymmet.
Samtidigt är mitt nyvakna huvud i ett stadie vi inte ska gå in i detalj på, min kamera är hemma i någon annans lägenhet och jag har ingen frukostmat. Jag fick precis reda på att jag klarade ekonomitentan som jag faktiskt kände mig helt säker på att jag skulle få underkänt på (jag trodde inte jag hade svarat på tillräckligt många frågor för att få ihop poängen). Jag är mycket glad över detta men skulle man se mig nu så skulle man anta att jag hade en rätt dålig morgon, eftersom att jag sitter här och stirrar med slöa ögon på skärmen. Jag känner liksom hur påsarna därunder växer och vill åt mig och kan inte kämpa emot. Dom får frodas.

Jag ska få frukost hemma hos Julia, hon är nämligen bäst.
Just därför ska jag nu spendera en lång stund med att fräscha upp mig inför vårat frukostmöte, så att hon inte blir illa till mods utav mitt dagsskick.

Tjorp!

Kommentarer
Julia säger:

Aldrig skulle väl jag bli illa till mods av ditt "morgonskick" ;) Du är så söt. Vad skulle jag göra utan dig?

2012-03-16 | 23:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback