äventyrligt

Hets!

Åker till Stockholm om en stund och därefter så har jag inte en ledig stund förren, pja, måndag eftermiddag. Kommer hem lagom till sovdags nu på söndag och kommer förmodligen vara stektrött efter två utekvällar, lite sömn och massor av härlig vänskap men jag inleder den kommande veckan med ett seminarie så det blir ingen vila inte!

Jag är ju ändå en sucker för när det händer lite grejor. När jag inte hinner tänka efter och helgen bara voops, borta, tog två sekunder och allt var roligt.

Huvudsakliga syfter är ju förstås att se Avicii på lördag.
Det ska bli en redig höjdare att dansa till Fade Into Darkness. Jag verkligen älskar den. En helt perfekt danslåt; rösten som passar perfekt med melodin som passar perfekt med texten som får en att känna någonting annat än ren glädje i bröstkorgen samtidigt som man vill hoppa när man hör den.

Ack. NU KÖÖÖR VIIII!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback