sex & the city

Okej, nu har jag ju egentligen inte tid att blogga och utveckla mitt uttalande men jag vill bara skriva att jag inte tycker om Sex & the City, egentligen. Men det känns som att man ska det. Jag har sett alla avsnitt för att det är lättsamt att titta på, samtidigt som jag anser att det är lite trist att när det satsas på ett program för kvinnor som ska vara lättsamt och roligt så innehåller det ett ton yta, huvudkaraktären är ett blåshuvud och det snackas så mycket skit om killarnas intima delar att jag anar att vore det ett program med killar så skulle man reagera.

Jag tänkte på detta för att jag såg en reklamfilm där Miranda-karaktären säger typ "hans penis var så liten att det såg ut som ett litet suddgummi och jag kunde inte känna om vi knullade eller inte" och hon var upprörd, men jag undrar stillasinnat om inte jag hade reagerat irriterat om det varit en manlig karaktär som sa "hennes fitta var så töjd att jag inte kunde känna att jag knullade henne". Förstår ni?

Gud vad jag är tråkig och politisk korrekt. Men jag vet inte, hela serien är så neurotisk. Jag har dock absolut inte några moraliska idéer om att de ligger runt, det är inte det jag menar. Framgår min poäng någorlunda?

Nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback