"LOOOOOOOOOOOOUD NOISES" - Anchorman



Ja, alltså ja känner mig lite som jag ser ut på den här bilden. Konstig som fan. Det är någonting lurt på gång, då jag plötsligt har fått sämre hörsel på ena örat och dessutom känner mig nästan lite vinglig. Det brusar konstant och har börjat göra ont, och dessvärre känns det som att andra örat står på tur.

Jag insåg ganska snabbt på jobbet idag att det är väldigt ineffektivt att inte höra kunderna. Mer än en gång idag så har jag vänt mig om och sett en halvstressad människa stirra på mig som om jag är dum i huvudet som inte har vänt mig om då de desperat stått en meter bakom mig och sagt "hallååååå? ursäkta?". Min innersta förhoppning är att jag ska vakna imorgon och vara mirakulöst botad från denna åkomma, vad den nu är för någon, och att allt ska återgå till normalt. Mitt kloka, erfarna sinne säger däremot att det antagligen blir en vända till herr doktor för en liten utredning och med lite tur något slags piller som ska råda bot på det här innan det spårar ur.
 
TILL POÄNGEN.
Jag mår inte så bra av detta. Jag känner mig helt enkelt ganska ynklig och det brusar konstant i huvudet. Jag har min enda länge ledighet under min arbetsperiod nu i veckan, nämligen sex dagar i sträck från butiken. Då vore det jävligt synd om jag inte kunde njuta ordentligt. Jag ska ju för fan till Skövde och leva rullan.
 
HOLD YOUR THUMBS så ska jag låta bruset vagga mig till sömns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback