stjäl en lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Varit på en riktig arbetsintervju. Dejtat. Flyttat ifrån Stockholm. Börjat på Universitetet.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Förra året var jag i Danmark på nyår och där snackades det inte om nyårslöften på samma sätt, så jag avlade nog inte några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Neine.
4. Dog någon som stod dig nära?
Min farfars bror och min mormors systers man gick bort under olika omständigheter. De stod mig inte nära men är värda att nämnas. Vila i frid.
5.Vilka länder besökte du?
Danmark, Irland, Nordirland.
6. Mest efterlängtade möte?
När jag kom hem ifrån backpackerresan och fick träffa alla mina vänner.
7. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Kärlek och trygghet.
8. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Specifika datum har jag lite svårt att komma ihåg. Jag börjar bli gammal liksom.
9. Bästa minnena från sommar 2011?
Var jag i Irland på sommaren? Maj? Jamen dåså! Och dagarna i Danmark. Och alla störda after works med Camilla och Daniel.
10. Vad var din största framgång 2011?
Att få jobbet jag ville ha, att komma in på linjen som jag nu läser.
11. Största misslyckandet?
Min ekonomi.
12. Största misstaget?
De gånger jag inte har hållit mina löften.
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Småskadorna regnar tätt.
14. Bästa köpet?
Min nya dator.
15. Träffat någon kändis?
Inte vad jag minns.
16. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, tågresor.
17. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut!! Många många fina stunder i allmänhet.
18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Without you - David Guetta
Someone like you - Adele
Vart jag mig i världen vänder - Björnstammen nånting
Hyptnotize U - N.E.R.D
19. Har någon du känner tagit körkort?
En bunt. Men som vanligt inte jag själv.
20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.
21. Vad önskar du att du gjort mer?
känt NUET!
22. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat och låtit mig själv vara negativ.
23. Hur tillbringade du julen?
Med tjocka släkten hemma hos mig.
24. Blev du kär i år?
Nää. Inte kär. Klart förtjust.
25. Hur många one night stands?
Det här är ju trots allt en blogg *pryd*
26. Favoritprogram på TV?
Vafan, är det nån skam i att tycka om Idol eller? Annars är karatefyllan och big bang theory awesome.
27. Bästa boken du läste i år?
Minns inte.
28. Största musikaliska upptäckten?
MOBY! Helt fantatisk.
29. Något du önskade dig och fick?
Lägenhet, jobb, vänner
30. Något du önskade dig men inte fick?
Kärlek. Från en karl.
31. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hade fest i Kajsas lägenhet. 37 pers på 30kvm. Vart rätt tokigt och härligt.
32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre sorgliga saker omkring så att jag får slappna v.
33. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2011?
Blev hippiestil i våras! 70 tal.
34. Vad fick dig att må bra?
 Människorna omkring mig.
35. Läskigaste upplevelse?
Utöya.
36. Äckligaste upplevelse?
Vet inte. Mardrömsperioden i höstas kanske. Och flyget hem från Irland. Fuck man.
37. Årets bästa fest?
Åh, midsommar var bra fint.
38. Vad är du mest stolt över från 2011?
 Att jag har fattat beslut och tagit risker!
39. När var du mest nervös?
 Inför att flytta ifrån Stockholm. Blev helt knäpp.
40. Där du tillbringat flest helger?
Hemma i Stoccolma.
41. Vad fick dig att må dåligt?
Onda spiraler och en växande oro och frustration över världens många, omfattande problem.
42. Hur kommer nyårsafton spenderas?
 Det vart en fantastisk samling hos Billy.
43. Vem saknar du?
Anders (det högg till i hjärtat att skriva hans namn).
44. De bästa nya människorna du träffade?
Irländare och folk i klassen!
45. Ditt mål för 2012?
Skaffa en ihållande, vinnande atittyd vore något. Men garanterat också att klara vårstudierna utan trauman, lära mig hantera ekonomi samt bestämma mig om jag ska fortsätta läsa den här linjen.



Kommentarer
tirees säger:

alltså 25:an.. :D bästa svaret!

2012-01-08 | 01:28:03
Bloggadress: http://tirees.blogg.se/
Linn säger:

Dina svar var mycket bättre än mina. prestationsångest!

Varför ska du inte fortsätta läsa?

2012-01-08 | 14:48:11
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Annika säger:

Therese: Haha, du får infon utanför bloggen;)



Linn: äschki, det är bara jag som inte kan svara kortfattat på någonting.

Jag vet inte ännu om detta är mitt kall eller miljön. så jag kanske ska läsa några naturvetenskapliga ämnen, satsa på högskoleprov och söka till nån Geografisk linje istället (gulp). Denna linje är dock OTROLIGT intressant!

2012-01-08 | 15:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback