redesign

Idag har jag gjort mig själv så ofantligt besviken.
Jag tänker låta det kännas värdelöst i en stund, för jag har verkligen gjort bort mig.

För att tänka på annat har jag fixat en ny design och jag har själv inte kommit fram till om den är otroligt ful eller om den är rätt härlig, jag får ge det ett par dagar. Problemet med att inte ha något bildprogram är att det lätt blir lite pixliga foton när man sparar om dem i allas vårat paint.

Dags att välja uppsatsämne.
Ingen tid att spilla.

David Guetta - Time

Kommentarer
Bella säger:

Love ! ;(

2012-01-09 | 17:40:26
Tess säger:

Åh jag kan inte se den i mobilen. Måste kolla så fort jag kommer hem! Och jag tror inte alls du gjorde bort dig! Du är bäst! :)

2012-01-09 | 18:13:11
Bloggadress: http://tirees.blogg.se/
tess säger:

okej, nu har jag kollat designen och.... jag gillar det! Fin bild!

2012-01-09 | 22:30:49
Bloggadress: http://tirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback