kaffe eller inte kaffe?

Snabbkaffe, förlåt jag menar blask, är liksom det jag har hemma. Och jag behöver ju (STEREOTYPVARNING) kaffe för att orka med att plugga all day, för Red Bull (vilket jag tar till när det verkligen behövs) glömde jag köpa i affären igår och idag finns inte tid att gå dit igen.

Men alltså snabbkaffe.
Det borde ju inte få kallas kaffe? När man häller i mjölken så ser det ut som kaffe gör när det har bryggts alldeles för utspätt och smakar peske. Det smakar bedrövligt.

Hör ni det?
Jag är bedrövad.

Nu ska jag dricka upp blaskekopp nr 2.

Läste i en blogg om en tjej som slutat dricka kaffe och beskrev hur hon slutade känna sig upp och ner i energin tack vare det. Kaffet hade inte haft positiv effekt på henne om man jämförde med nackdelarna, så hon la av. Förstå om man skulle ta och göra det: Spara cash, snällare mot magen och få mer energi.

Blir 2012 året Annika slutar dricka kaffe?
Den som lever får se.


Kommentarer
Katarina säger:

Möjligtvis 2012 (:

2012-01-08 | 19:55:43
Annika säger:

Haha fan, inte ens det har jag ordning på.

2012-01-08 | 21:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback