jag är så ohyggligt, oförskämt nöjd med mig själv


Ah, dark shades under ögonen är inne nu, så 2012 azzsååå.


Nej, jag har inte blitt schizofren. Jag står för mitt hopplöshetstillstånd från sent igårkväll, Men, eftersom att jag satt uppe hela natten för att efter sista nedskriva mening kliva rakt till skolan utan någon sömn, skriva ut papprena, köpa en yougurt och gå raka vägen till ett seminarie och köra en redovisning helt utan förberedelse; för att ha gjort det så är jag så nöjd med mig själv.

Det gick ju. Läraren verkade nöjd med mina slutsatser, så jag kanske klarar mig fast den blev ett par hundra ord under minimumlängd. Och solen skiner som fa-aan och himlen är blå. Så nu ska jag äta min lunch, sova inpå tidig kväll och därefter svida om för partyparty.

Var lite svimfärdig där ett tag, men det kanske blir så när man inte har sovit på 24.
Okej. Nu laddar vi om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback