hjälp

Försöker sansa mig. Men det är svårt.
Jag är så nära att ge upp. Helt allvarligt. Bara stänga ner alla dokument, gå och lägga mig och inte gå på något seminarie imorgon.

Hur ska jag börja skriva på någonting när jag inte vet hur man gör? Vad det är som är viktigt, vad som förväntas av mig?

Fuck my socks. Om jag får godkänt på det här - då ska jag fira. Och det brukar man ju säga, sen går man ut en vanlig utekväll, om ens det Jag ska fan.. jag ska.. äta ute! Det gör jag aldrig här i Växjö.

Och så ska jag tro på mig själv. För om jag klarar det här ifrån det läge som jag är i nu, och desstuom seminariet imorgon, herregud, då är jag en superkvinna. Och då ska jag komma ihåg det nästa gång jag känner mig så här korkad.

Och javisst, självklart drar min granne igång festmusiken nu.
Tack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback