bara att inse att rutinerna är på sniskan

Tror ni inte att jag fick nån slags effektiviserings-boom och inpiration klockan 22 och fram tills nu? Och med tanke på mitt helt tomma dokument tidigare under dagen så kunde jag inte låta inspirationen gå till spillo. Så jag har nu läst 8 artiklar och skrivit en sida på uppsatsen. Vilket innebär att jag faktiskt är igång, en struktur har börjat formas i huvudet och jag har börjat få ordning på min tes.

Det här älskar jag! Jag älskar när det plötsligt händer någonting med mig och ett tankeflöde som har legat i ide bara klampar fram, viftar med sin lurviga tass och ber mig sätta igång, vänligt men bestämt.

3000 ord ska jag skriva imorgon, och sen kommer jag säkert undra vad det var jag var så himla nojig över. Ska göra mitt yttersta för att peaka före 22 på kvällen, dock.

Gotta slepp, ska på morgonpromenad med Jullebulle om drygt sju timmar.
Hurtigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback