pre-exam


Mango, 2 för 10:- på Willys! Kexhocklad, 4 för 22:- på Willys! Skoja inteee.


Imorgon har jag hemtenta mellan 08:30-16.30.

Detta innebär att det är full fokus med undantag för matpaus och en liten promenad för att rensa hjärnan kring lunchbläcket. Så idag har jag handlat proviant och förberett mig mentalt för att det faktiskt är tenta imorgon. Det känns nämligen inte så. Jag känner mig knappt stressad över studierna, jag tycker jag kan övergripande och är inte speciellt orolig.

Detta brukar vara ett rätt dåligt tecken.
Jag får inte slappna av för mycket. Inte för lite heller. Men idag har jag tagit en långpromenad med Julia och hunden Felix, sovit och ätit gott. Jag har inte suttit med näsan i böckerna direkt.

Vi får la se vad som händer. Jag är nog rätt insatt i ämnena tack vare seminarierna som har skett kontinuerligt under kursens gång.

Dagens mysigaste: Att släppa loss Felix så att han fick springa runt som en liten fluffig dåre på tennisbanan i den djupa snön. Om en hund kan le, så log Felix när han lekte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback