otippat



Jag sa till mig själva ända in i det sista (dvs fram till 22:45) att jag inte skulle ut. Jag låg i sängen i mjukskläder deluxe, läste ett kapitel i kurslitteraturen om massmord i Kongo och jag hade inte lämnat lägenheten på hela dagen förutom när jag tvättade och tömde sopor. Med andra ord, så var det kanske inte världens bästa uppladdning..

eller så var det just så att jag verkligen behövde komma iväg. Så efter att mina två guldklimpar Therese och Sara smsat några gånger om tänkte jag att det var bara att tänka om. En kvart senare var jag uppklädd och påväg till klubben.

Otroligt skönt med campus ibland. Fyra minuter sedan är man framme.
Det blev fyra timmar med dansa, skratta och framförallt prata massa nonsens på en perfekt nivå för min sinnesstämning.

Bra, bra.
Nu är jag verkligen trött. Skönt!

Kommentarer
Tess säger:

Jag är så lycklig att du bestämde dig att joina mig och Sara :D

2012-02-05 | 15:25:55
Bloggadress: http://tirees.blogg.se/
Sara säger:

Kvällens bästa: Annika står i baren och skakar lite på rumpan och utbrister "Jag kan inte förstå att jag gick upp ur sängen för 15 minuter sedan."

2012-02-05 | 19:54:15
Bloggadress: http://litets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback