miraklet! Lyckan!

Fick nog! Gick upp en trappa, längst i korridoren och fann källan till en utav mina mest högljudda grannar. Var såpass målmedveten att jag plingade på och fort som fasen öppnade samma snubbe som stod och observerade mig hänga tvätt en gång (jag var lite bekymrad över detta i ett tidigare inlägg). Hur som helst var han mycket tillmötesgående och nu är det knäpptyst.

KNÄPPTYST!!!! HELT OBEGRIPLIGT!
Svimmar av glädje. Äter en färsk mango och ler åt det enkla.
Nu får jag läsa i ro.


Ser kanske inte jätteinspirerad ut. Men det är jag inte heller!
Dock vid gott mod.

Kommentarer
Julia säger:

BRAA jobbat Annika! :D

2012-02-15 | 12:41:11
Julia säger:

BRAA jobbat Annika! :D

2012-02-15 | 12:41:50
Sara säger:

Girl, you are on fire today!

2012-02-15 | 13:32:21
Bloggadress: http://litets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback