"jag tänker inte knulla med er"

Jag älskar ju när människor beter sig i mina ögon oförklarligt. När dom tar en situation som är banal och förvandlar den till någonting konstigt och lite sjukt. I kön till klubben igår så träffade vi en snubbe som passade utmärkt in på dessa kriterier.

Det började med ett ganska normalt försök att få igång en konversation, snack om att det var kallt om händerna. Men så gled karln in på hästar. Jag minns inte hur det gick till men hästar var det som skulle diskuteras, och han försökte gång på gång formulera att han aldrig hade ridit men att han gärna skulle prova. Och jag är ju hästtjej, så jag bekräftade gång på gång att det borde han ju. Han flinade lustigt hela tiden. Sedan säger han till mig och Sigrid "jag tänker inte knulla med er..". Stämningen blir förstås ganska märklig för han säger det som om det var en helt naturlig följd utav vår konversation.

Vi börjar skratta och vänder oss om. Hans tjejkompis kollar på mig och vill på något vis försöka rädda denna mycket underliga situation, så hon tittar på mig och säger "min pappa har två hästar i Australien".

Visste inte vad jag skulle säga riktigt.

Kommentarer
Tess säger:

Hahaha folk alltså <3

2012-02-28 | 11:45:10
Bloggadress: http://tirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback