hoppsansa

Efter att ha upplevt sinnesstämningar utav varierande natur under denna dag så är det alltså dags att fokusera huvudet på tentan. Åtta timmar, tre frågor, alltihop hemifrån.

Det börjar slå mig nu att jag kanske är lite nervös, trots allt.
Detta tänker jag se som ett mycket positivt och sunt tecken.

Vad som däremot kan tänkas vara lite osunt är att jag liksom ser fram emot tentan. Längtar. Jag bär på en julaftonskänsla, ett pirr i magen och en vilja att få sova snart så att jag morgonen kommer kvickt. Kanske beror detta på att jag ser mycket fram emot att få ännu en kurs avslutad. Kanske är det så att jag har så härliga planer inför imorgonkväll som jag får njuta utav så fort tentan har skickats in.

Jag vet inte riktigt vad det är.
Kanske är det bara så att jag inte är riktigt klok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback