åka tågfan

Jag skulle kunna strunta i att åka hem över huvud taget för jag tycker så illa om att sitta instängd på en liten yta, med massa jäkla prylar, och skrikande ungar. Jag hatar verkligen att resa med grejor, men varje gång jag "packar lätt" så står jag där hemma och har ingenting att ha på mig. Lite underligt. Jag kunde resa till Asien i fyra månader med mindre än vad jag har med mig nu för sex dagar. Samtidigt tyckte jag mycket illa om att backpacka också; alltså inte själva resan i sig men resandet. Att alltidalltidalltid ha samma väska med samma strunt i. Ville nästan "glömma" väskan på en station nånstans i Taiwan och resa med bara lillryggan. Phu.

SNART är detta över.
(min bitterhet kan vara relaterad till att jag känner mig sjuk. kallsvettas, illamående, trött något så otroligt och i ett starkt behov av att bara komma härifrån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback