Oh now baby don't cry, oh my babe at least we tried




Jag saknar min systemkamera, och ångrar att jag inte tog med den ner. Jag saknar också den stora mängd bilder som finns på det externa minnet på hyllan hemma i Stockholm.

Med tanke på hur lite planerat jag har för de närmaste fyra dagarna (nästa föreläsning är tisdagmorgon) så kollade jag på tågbiljetter. Men bite me, jag har inte råd att åka upp. Inte ens med studentrabatt+kampanjkod. Det känns lite synd, det hade kanske varit soft att ordna stuff jag inte tog tag i innan jag flyttade.

Eller inte.
Känner mig lite torn inombords.
Och förlåt, vissa uttryck gör sig så himla mycket bättre på engelska.

Sovdags nu för bövelen.

Kommentarer
elin säger:

Fint du sjunger ! För bövulen!

2011-09-16 | 12:08:13
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/
Annika säger:

tack sis!!

2011-09-16 | 12:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback