mycket att göra



Att det är fredag har inte särskilt hög relevans en helg som den här.
Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig inför den här första tentan, å ena sidan känner jag mig lugn och säker på att det kommer gå finemang. Samtidigt så har jag mycket att göra och våran ädle lärare har haft den goda smaken att placera ett grupparbete med redovisning och diskussion till dagen innan tentan. Känns sådär.

Sover apdåligt stora delar av nätterna och är fortfarande störd av yrsel som kommer och går lite som den vill. En fet böööhh!!! till min yrsel. Nu ska pluggas. Och pluggas. Har massor att utveckla under helgen, och satsar på att få sova ordentligt åtminstone inatt.

Börjar få rätt ont om mat också..
Ah well.

Fuck it right? Allting faller på sin plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback