klicketklicketi



AHHHH
bara råkade beställa från stylebytyra.
Egentligen känner jag inget behov utav dem just nu, men jag har fått den underliga inställningen att bunkra upp på saker som 1) fjädersmycken för håret 2) kläder som ser lite 70's ut. Detta för att jag vet att det är inne just nu, men sen är det inte det längre. Och det råkar ju vara min stil. Så då vill jag passa på nu när det finns..

Makes sense?
Har i alla fall rotat lite och det verkar som att fjädrarna är ETISKA. Väldigt viktigt. Annars föredrar jag att köpa fejk/syntet fjädrar, vill inte ha plågade djur i mitt hår...
ew.

Aja, fiesta (älskar den sjukt naturliga konversationen i början. 'Ajm on maj wej to pikkju app'. Okke grreat I be wajting forju") på er! Nu ska jag in till le city.

Kommentarer
Linn säger:

Alltså. den låten har jag lyssnat på minst tre gånger om dagen (oftast fler) sen jag upptäckte den i mars (http://imunwritten.blogg.se/2011/march/shake-it-with-me.html#comment) kan verkligen inte sluta lyssna det är helt sjukt att jag inte tröttnat ännu :D

2011-09-12 | 22:39:56
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback