garderoben


*Currently Mentally Offline*

När Kajsa ringde på eftermiddagen och sa "Ska vi ut ikväll eller?" var min första spontana tanke helt logisk. ETt rungande NEJ! Eftersom att jag är typ sjuk, har känt mig trött och lite notsofresh hela dagen.. Men sen var min andra tanke ett klartydligt JA! Ofta jag tänker sitta hemma själv en fredagskväll när jag är bjuden på förfest hos sociologerna?? Så det var förfiesta, och sen var det puben Stallarnas som ju är min favorit.

Helskön kväll. Jag jobbade på att inte vara hämmad.
Här är i alla fall ett par sköna citat från ett par oblyga utbytare.

Utbytesstudent på dansgolvet:
"I'm from Serbia. Pochahontas, let me show you my bow"

Utbytesstudent från Litauen:

"So... do you like animals?
Do you have a dog?
No? You probably had a very unhappy childhood.*
...
You must at least have had a cat?"

ahahahahHahaaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback