en sån där skön kväll



Varit rätt tömd på annat än plugg, så det kändes självklart bra att det var inflyttningsfest ikväll. Tvekade in i sista minut på att gå med ut efterråt men valde sedan att satsa och som vanligt så var det skönt att bara för ett par timmar vara omgiven av massa glada människor och tung musik. Plus att mina klasskamrater bara fortsätter överraska mig. Helt grymt bra är dom, allesammans.

Nu har jag en behaglig smärta i fotsulorna och har lovat mig själv att vara i säng senast 02 så att jag kan vara uppe 10 imorgon för en intensiv dagstur på biblioteket.

Vet inte om jag ser fram emot att lägga mig i sängen dock. De senaste nätterna har varit jobbiga. Fyfan vad min kropp är trött på att sova på madrass på golvet nu. AHHH. Tänk, att få sova i en riktig säng om bara några dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback