"den underbara twisten att balkongen vätter ut mot gatan"



Kollar lite på mina youtubeuppladdningar!

Ägaren till det här hostelet var verkligen världens raraste.
Jag har aldrig varit med om dess like. Kan ni förstå att jag fick ha hans privata dator i två dagar? Hans egna cykel? Att ett par morgnar när jag vaknade sent så hade han lämnat frukost till mig och nån liten lapp om att jag fick ha en underbar dag?

Om ni någon gång får för er att hey, jag vill no åka till Tainan i södra Taiwan. Då ska ni fankenemej bo på Dodoro Backpacker hostel. Bryant var en ängel! Och han skjutsade mig till stationen när jag skulle hem. Och jag fick en kram! Det är inte alltid man får kramar av nybekanta i Taiwan.

Sweet times!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback